
Buletin informativ
(Legea 544/2001)
- Actele normative care reglementeaza organizarea si functionarea Teatrului Merlin
- Organigrama
- Numele si prenumele persoanelor din conducerea institutiei
- Persoana responsabila cu aplicarea Legii544/2001 privind liberul acces la informatii de interes public
- Coordonatele de contact ale institutiei
- Programul de functionare
- Programul de audiente
- Sursele financiare, bugetul
- Bilantul contabil
- Lista documentelor de interes public
- Modalitatile de contestare a deciziei institutiei publice
- Programe si strategii
- Lista cuprinzand documentele de interes public
Modalitatile de contestare a deciziei institutiei publice in situatia in care persoana se considera vatamata in privinta dreptului de acces la informatiile de interes public solicitate
In cazul in care o persoana considera ca dreptul privind accesul la informatiile de interes public a fost incalcat, se poate adresa cu reclamatia administrativa la managerul Teatrului pentru copii si tineret Merlin Timisoara in termen de 30 de zile de la comunicarea raspunsului sau de la luarea la cunostinta a refuzului explicit sau tacit de furnizare a informatiei de interes public.
in situatia in care, dupa primirea raspunsului la reclamatia administrativa, persoana se considera in continuare lezata in drepturile sale prevazute de Legea nr. 544/2001, poate face plangere la sectia de contencios administrativ a Tribunalului Timis in termen de 30 de zile. Hotararea Tribunalului Timis este supusa recursului, iar Decizia Curtii de Apel Timisoara este definitiva si irevocabila.
Atat plangerea, cat si recursul se judeca in instanta, in procedura de urgenta, si sunt scutite de taxa de timbru
